عشق ررررررررررپ

عشق ررررررررررپ

یه وبلاگ برای تمام دختراو پسرای عشق رپ
عشق ررررررررررپ

عشق ررررررررررپ

یه وبلاگ برای تمام دختراو پسرای عشق رپ

تقدیم به حاج ااااااااااااااااااااااابلیس

سلاااااااااااام خوبین همگی؟؟؟؟؟؟

این پست رو واس حاج ابلیس گذاشتم

و میخواستم ازش تشکر کنم

حاجی جون منتظر اهنگت هستم شرمنده اگه نتونستم عشق رپ جدید رو زیاد طولانیش کنم چون نمیخواستم زیاد منتظر بمونین اهنگتون عالیه

راستی ماهم به اهنگ جدید نوشتم ولی یکم روشباید کار کنم تا بشه یه اهنگ تووووووووووپ ولی بزوودی میذارم

ممنون میشم اگه زحمت خوندنشو بکشی ولی اگ خواستی و اگهراضی نبودی این عشق رپ رو طولانی ترش میکنم یا اگه نخواستی یه موضوع بده روش کار کنم و متنشو بذار تو سایت

باز هم ممنون

منتظر نظرررررررررررررررررت هستم و همچنن واسه شنیدن اهنگا  ثانیه شماری میکنم

بازم کاری داشتی در خدمتیم

نظرات 7 + ارسال نظر
._.HEDÎE._. دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 20:28

Slm Saba joonm saytemun awli shode bebakhshid ta alan natunestam nazar bezaram saram shuloog bud kardashtam bazam mazeret
❤rap

خاهش میکنم دوست گلم ........ممنون از نظر قشنگت......منتظر فعالیت هات هستم هدیه جون....امیدوارم موفق باشی........بااااااااااااااااااااااااااازم ممنون

Haj Eblis جمعه 11 دی 1394 ساعت 18:32

نه خب متن رپ بایز طولانی باشه
رفیق من 4صفحه مینویسه میشه3دقیقه!!
متن مهم نی!مهم معنی و درک هستش
اگه دوست داشتی بزار رو وب.میخونم نظر میدم

باشه میذارم واسه ما هم سه صفحه شده ......مممممممممممممننننننننوووووووووننننننننن

Haj Eblis سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 22:13

فعلا داریم کار تنظیم انجام میدیم
نه میخونیم
نه مینویسیم
داریم رو جوجه ها کار میکنیم بلکه صداشون خوش آیند شد

امیدوارم موفق شی ....راستی یه اهنگ جدید نوشتیم خیلی طولانی مشکلی که نیس???

sh HAJ EBLIS جمعه 27 آذر 1394 ساعت 20:02

کار خوابید چون یه قسمته شعرم مربوطه به اون قضیه
گفتم که حوصله میخواد وقت میخواد شرایط میخواد.هیشکودوم رو ندارم

بابا چه ربطی داره اخه تو به کارت ادامه بده راستی عشق رپ رو کی میخونی

sh HAJ EBLIS پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 04:29

ی مشکل اساسی دارم
اونم اینه...
بعضی قطعه ها نیاز به صدای جنس مخالف(دختر)داره که اون خیلی اساسی هست و من همچین شرایطی ندارم
اگه آشنایی/رفیقی/ چیزی داشتی(از تبریز)که مایل به همکاری بود.بگو باهام در تماس باشه
ID:MR_SAFARZADEH

از تبریز ندارم داش شرمنده

sh HAJ EBLIS پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 04:23

تقریبا خوب
میتونه بهتر از اینم باشه...

اهان

sh HAJ EBLIS چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 04:35

سلام ممنون
من هرشب ساعت8به بعد چتروم هستم
کسی اَمری.نصیحتی داشت در خدمتم
بازم ممنون بابت حمایت.همینطوری انرژی بدی همه چی حله
ش ح

سلام خواهش میکنم اگه بتونم میام یه اهنگ نوشتم عااااااااااااااالیه ولی فعلا اسم نذاشتم یه سوال دارم لطفا جواب بده؟
از عشق رپ خوشت اومد؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.