عشق ررررررررررپ

عشق ررررررررررپ

یه وبلاگ برای تمام دختراو پسرای عشق رپ
عشق ررررررررررپ

عشق ررررررررررپ

یه وبلاگ برای تمام دختراو پسرای عشق رپ

من یکی ام از خودم

من یکی هستم از خودم واسه اشتباهام...............یهو بالا رفت مشکلاتام.................من عاشق هیپ هاپم............ چون با اون خوبه حالم.................من متنفرم از درس...............چون واس مغزم نوعی حملس............من عاشق انگلیسی چون باهاش فن تستیکی............من نمیخوام باشم باکسی..........چون توش نمیبینم حس خفنی..........به نظر من تک پری بهتر از اینکه باشم دم پر هر خری....................نفسام لطیفه..............اخلاقم کثیفه.........من یکی هستم از خودم................من یکی ام واس خودم

نظرات 1 + ارسال نظر
عزیز پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 18:09

کلمه ها دارن با آدم حرف میزنن.فوق العادست تکستا...بینظیرن

مرسی جانم اختیار دارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.